kul att träna

bild googlad
 

Igår var det träning. Det har blivit roligare att träna nu igen när man har ett bestämt mål, att ta brunt bälte. Tanken är att vi ska gradera till sommaren. Grejjen är  ju bara det att tiden går så himla fort och jag jobbar endel kvällar och missar träningen. Men vi får väl träna lite extra när det passar och så. Ska bli spännande och se om vi lyckas.

Måste uppdatera min barnlicens denna terminen med, tror den går ut snart. Det ska vara en kurs i Växjö i april men måste kolla upp om den är liscensförlängande eller inte. Annars är det ingen mening med den ju. Eftersom att jag redan har gått den en gång så blir det nog mest samma sak igen. Skönt om man kan gå i Växjö och slippa ta sig så långt. Dessutom ska det ju helst vara en helg då jag inte jobbar. 

Jag ska till jobbet om en stund och måste fixa något att äta först. Frukost och lunch i ett får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0