Graderingen idag

Idag var det äntligen dags för att gradera till det bruna bältet. Jag var nervös på morgonen. Men när vi väl hade börjat så kändes det bra. Jobbigt o trött blev man, men det ska man ju va. Men det var kul också! Vi klarade graderingen!! Så nu har jag brunt bälte i ju-jutsu!
Vi var tre par som graderade, vi var de som tog det högsta bältet alltså hade vi fler tekniker än de andra. Så de andra fick lite mer pauser då vi gjorde våra tekniker. Så det var lite jobbigt, två timmar tog det ungefär.
Han som graderade upp oss sa att vi kämpade bra och såg säkra ut på teknikerna. Det var kul att höra när vi har tränat så mycket för det.
Wiihiii!!! Det var på tiden att ta brunt bälte, har haft mitt blåa bälte länge. Men jag har iof inte tränat utan haft lite uppehåll under tiden med.

Lite bilder. Svårt att få bra bilder för det går så fort, så de flesta bilder blev lite suddiga. Jonas fick vara fotograf idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0