Träning


Idag fick jag inviga mitt nya fina bruna bälte =)
Alltså har jag tränat ikväll. Det var skoj. Kul att köra lite annat än graderingstekniker som vi har gjort så mycket nu. Det känns också lite konstigt att träna med andra när man är van vid samma person, då vet man exakt var man har den andra. Har ju bara tränat med Mikael nästan ända sen vi bestämde att vi skulle gradera ihop. Så när man kör med andra nu som är kortare eller längre eller ja så får man ju anpassa sig efter det. Det är nyttigt!
Vi gjorde lite kast idag, och det är mycket lättare att kasta någon som är i ungefär samma storlek som man själv, flyger mycket mer, än om det är en större och tyngre. Så idag kände jag ju mig duktig på kast. Jag har nästan alltid fått kasta större o tyngre personer än mig själv. Kan ju iof bero på att jag själv inte är så stor. Men när man väl kör med någon i sin egen storlek då så blir det bara extra kul.
Det var roligt att träna ikväll, vi var många på träningen med, så nära att vi krockade några gånger. Men ingen som kom till skada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0