Har jag blivit gammal?

Idag så var det dags för träning igen. Först barnträningen. Många barn att hålla reda på och en instruktör mindre idag. Vi brukar vara tre men idag var vi två. Men det gick bra. 
Sen tränade jag direkt efter. Det gick också bra, riktigt kul att träna!

Bland de första barngrupperna jag hade (för ca 6 år sen kanske) har det fortsatt barn som inte längre är barn. De börjar bli stora och har övergått till vuxen grupperna och har hunnit gradera några gånger. Så nu tränar jag tillsammans med dem. I vår grupp är det olika bälten så de har inte hunnit ifatt mig riktigt än. Det är lite häftigt att de har fortsatt och att se hur duktiga de har blivit. Lite kul att se.
Men ifall de har blivit stora och jag var stor när de var små och jag var instruktör för dem så måste det betyda att jag är.... gammal? Usch va tiden gå fort!

Skulle ju varit ledig idag men de ringde igår och frågade om jag kunde komma och jobba där. Så på förmiddagen har jag jobbat. Sa att jag kunde jobba till 13. Eftersom barnträningen börjar vid fem så kunde ju inte jobba ända tills dess. Sen så kände jag att det är rätt skönt att komma hem så man hinner laga lite mat och så med. Så tänkte att det är väl bra tid att byta mitt på dagen så någon annan kommer då.  
Det gick bra att jobba där fastän det var längesen jag var där sist. Kommer väl ihåg det viktigaste men mycket har jag glömt bort.


Kommentarer
Postat av: Siw

På ett sätt är det inte bra att man tänker i de banorna .. Det är först då man inswer hur fort tiden gått och hur gammal man själv har blivit .. Samtidigt så får man tänka på hur mycket man gjort och upplevt under de året så känns det förhoppningsvis inte så ångestladdat ..

2009-09-17 @ 16:51:18
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0