Störigt!

Idag är det onsdag och barnträning som vanligt. Jag åkte ner dit och bytte om. Jag var ganska tidig men efter en liten stund tyckte jag att det var konstigt att inte någon av de andra instruktörerna dykte upp, eller några barn, brukar alltid vara någon som kommer tidigt.
Plötsligt kom jag på, Det är ju sportlov!! Alltså ingen träning.
Dessutom var jag ju där igår och höll ett pass då det var sportlovsläger.
Hur kunde jag glömma bort det, jag visste ju egentligen att det inte var någon träning. Typiskt mig.

Så det var bara för mig att köra hem igen. Visserligen är det ändå träning för vuxna, men jag hade inte lust att vänta där 1 1/2 timme. Nu tror jag att jag hoppar över min träning, orkar inte köra tillbaka. Jag tror att jag ska gå ut och gå en promenad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0